БІОЛОГІЯ 8
Код для реєстрації в classroom jrivszs
Завдання для учнів
1. Опрацювати параграфи 48-51.
2. Виписати в зошит визначення основних термінів з даних тем.
3. Виконати лабораторне дослідження на сторінці 199 в підручнику.
4. Опрацювати параграф 52, скласти схему про види пам'яті.
5. Зробити практичну роботу, інструкція якої є у презентації в classroom
Посилання на презентацію
07 квітня 2020
1. Сьогодні вчимо урок 53 у підручнику та виконуємо дослідницький практикум "Визначення особистого типу вищої нервової діяльності". Це цікава роботу, яку, на відміну від попередньої про память, ви можете виконати самостійно і визначити свій тип темпераменту. На допомогу даю вам посилання на відеоурок, в якому є інструкція до виконання дослідження. Успіхів!
https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4&fbclid=IwAR3aHqjaX6PZCbrJ3fq9JJi0SZB5my2ZkF9xt_ywcqRVB_YGX1dTX4ooLQE
09 квітня 2020
Посилання на урок
https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A&list=PLWteg9_gGYtF047ndqF2HIw2Ls6Yr7Bdy&index=17&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=GKlAxKAym4A&list=PLWteg9_gGYtF047ndqF2HIw2Ls6Yr7Bdy&index=17&t=0s
14 квітня 2020
1. Виконуємо самостійну роботу у classroom.
2. Переглядаємо відео по темі "Ендокринна система." Паралельно заповнюємо таблицю в зошиті
Залози внутрішньої та змішаної секреції
2. Переглядаємо відео по темі "Ендокринна система." Паралельно заповнюємо таблицю в зошиті
Залози внутрішньої та змішаної секреції
Назва залози
|
Гормони, які виробляє
|
Що регулюють гормони
|
У підручнику це майже вся тема 10. Тому це завдання аж до 28 квітня.
Посилання на відео
28 квітня 2020.
Опрацьовуємо параграфи 59 і 60. Складаємо схему "Імунітет і його види".
05 травня 2020
Розпочинаємо вивчати тему "Розмноження та розвиток людини".
Відео по темі:
12 травня 2020
Виконати тести у класрум.
Підготуватися до тематичного оцінювання (пар. 61-64)
ГЕОГРАФІЯ 8
Код для реєстрації в classroom wmlsugj
Завдання для учнів
1. Вивчити параграфи 43-46.
2. Виконати дослідження "Ландшафти своєї місцевості, їх освоєння та використання. Виявлення ландшафтів у світі, що мають схожість з ландшафтами України", "Зміна природи своєї місцевості під впливом діяльності людини".
3. Зробити практичну роботу (тема на сторінці 220 у підручнику, інструкція в classroom)
4. Зробити контрольну роботу в classroom.
1. З параграфа 47: 1) що таке демографія, відтворення, природний приріст, депопуляція, механічний рух, демографічний вибух і демографічна криза - визначення в зошит.
2) які показники характеризують природний рух - в зошит перерахувати;
3) пояснити зміни чисельності населення України та їх причини.
ЗНАТИ!!!!!!!!! кількість населення країни, її місце за цим показником в Європі.
2. Параграф 48: в зошит - типи відтворення. Пояснити: причини, що впливають на природний рух, демографічну політику держави.
3. Параграф 49: в зошит схему "Види міграцій". Знати причини міграцій, міграції в Україні та країни з українською діаспорою.
Вивчаємо тему "Розселення"
1. Опрацювати параграфи 51. В зошит: що таке густота, середня густота населення світу, місця з найбільшою густотою у світі, середню густоту населення України, області з найбільшою та найменшою густотою.
2. Параграф 52: вміти пояснити малюнок 218 і навести приклади, знати поняття "світове місто", типи і приклади світових міст, пояснити малюнок 219 і навести приклади поселень в Україні.
3. Параграф 53: виписати в зошит поняття урбанізація, міська агломерація, мегаполіс, субурбанізація, хибна урбанізація, рурбанізація (знати приклади).
Повторити параграфи 47-53.
Опрацьовуємо параграф 55. В зошитах виписуємо поняття титульна нація, національні та етнічні меншини. Складаємо таблицю про поширення на Україні етнографічних груп, національних меншин та етнічних груп в Україні. Фото роботи надсилаєте мені.
07 квітня 2020
1. З параграфа 47: 1) що таке демографія, відтворення, природний приріст, депопуляція, механічний рух, демографічний вибух і демографічна криза - визначення в зошит.
2) які показники характеризують природний рух - в зошит перерахувати;
3) пояснити зміни чисельності населення України та їх причини.
ЗНАТИ!!!!!!!!! кількість населення країни, її місце за цим показником в Європі.
2. Параграф 48: в зошит - типи відтворення. Пояснити: причини, що впливають на природний рух, демографічну політику держави.
3. Параграф 49: в зошит схему "Види міграцій". Знати причини міграцій, міграції в Україні та країни з українською діаспорою.
09 квітня 2020
1. Опрацювати параграфи 51. В зошит: що таке густота, середня густота населення світу, місця з найбільшою густотою у світі, середню густоту населення України, області з найбільшою та найменшою густотою.
2. Параграф 52: вміти пояснити малюнок 218 і навести приклади, знати поняття "світове місто", типи і приклади світових міст, пояснити малюнок 219 і навести приклади поселень в Україні.
3. Параграф 53: виписати в зошит поняття урбанізація, міська агломерація, мегаполіс, субурбанізація, хибна урбанізація, рурбанізація (знати приклади).
21 квітня 2020.
Опрацьовуємо параграф 54. Маєте знати: поняття етнос, народність, національність, політична нація, одно-, дво- та багатонаціональні країни.Повторити параграфи 47-53.
23 квітня 2020.
Опрацьовуємо параграф 55. В зошитах виписуємо поняття титульна нація, національні та етнічні меншини. Складаємо таблицю про поширення на Україні етнографічних груп, національних меншин та етнічних груп в Україні. Фото роботи надсилаєте мені.
28 квітня 2020.
Опрацьовуємо параграф 55. В зошитах виписуємо поняття титульна нація, національні та етнічні меншини. Складаємо таблицю про поширення на Україні етнографічних груп, національних меншин та етнічних груп в Україні. Фото роботи надсилаєте мені.
30 квітня 2020.
Завдання: пар.56: записати в зошит регіони поширення світових релігій (релігія - в яких країнах поширена) та поширення релігій на Україні.
Пар.57: записати в зошит поняття трудові ресурси, пенсійний вік, ЕАН, ЕНН. Пар. 58: записати в зошит поняття зайнятість, безробіття, виконати завдання 5 на стор. 302.
За темою Населення світу та України наступного уроку будемо виконувати тести.
05 травня 2020.
Виконати тестові завдання у classroom
Природний та механічний рух населення
Населення, його структура та розселення
Національний та етнічний склад населення. Зайнятість
Природний та механічний рух населення
Населення, його структура та розселення
Національний та етнічний склад населення. Зайнятість
Немає коментарів:
Дописати коментар