Дистанційне навчання 6 клас

БІОЛОГІЯ    6

Код для реєстрації в     classroom          bikbkbu

Завдання для учнів
1. Опрацювати параграфи 43-46.
2. Скласти кластери про екологічні групи рослин та рослинні угруповання.
3. Вивчити таблицю

ВІДДІЛ ПОКРИТОНАСІННІ
КЛАС ДВОДОЛЬНІ
Родина
Рослини
Розові
Яблуня, вишня, абрикос – фруктові рослини,  троянда, шипшина, малина, глід, перстач, гусячі лапки
Бобові
Горох, біб, квасоля, вика, конюшина, акація
Хрестоцвіті або капустяні
Всі види капусти, хрін, гірчиця, ріпак, свиріпа, грицики
Складноцвіті або айстрові
Соняшник, ромашка, волошка, будяк, кульбаба, айстра, хризантема,
Пасльонові
Помідор, перець, баклажан, паслін, тютюн, махорка, дурман, блекота
Жовтецеві
Жовтець їдкий, борець


КЛАС ОДНОДОЛЬНІ

Родина
Рослини
ЗЛАКОВІ
Пшениця, рис, жито, кукурудза, овес, тимофіївка, пирій
Лілійні
Лілія, тюльпан, гіацинт, конвалія
Цибулеві
Цибуля, часник, черемша


4. Виконати практичну роботу 
Практична робота №3
Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин
Хід роботи
1.       Заповніть таблицю

Мохи
Папороті
Покритонасінні
Органи, з яких складається тіло



Розмножується спорами чи насінням (вибрати)



Місце утворення, дозрівання спор або насіння



Приклади рослин





2.       У висновку вкажіть, чим схожі і чим відрізняються між собою представники мохів, папоротей та квіткових рослин

5. 5. Виконати практичну роботу  "Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах."
       Пропоную її виконати так. 1. Вибираєте будь-яку кімнатну рослину, яка росте у вас вдома. 2. Робите її фото.  3. Шукаєте  її назву українською та латинською мовами. 4. Зясовуєте, які умови потрібні для її росту (температура, освітлення, вологість, поливання). 5. Виясняєте, на якому вікні вдома їй буде найкраще: південному, північному, західному чи східному. Все це описуєте в зошитах і разом з фото рослини відправляєте.

       6. Зробити дослідження:    1. Як утворюється кам'яне вугілля?         2. Викопні рослини.
       
        7. Підготуватися до контрольної роботи за параграфами 38-46
       


         07.04.  
   1. Виконуємо контрольну роботу у classroom. 
    2. Памятаємо про дослідження



14 квітня 2020       

     1. Сьогодні розпочинаємо вивчати гриби.  Опрацьовуємо параграф 47. Записуємо в зошит визначення термінів,  що на сторінці 217. 
      2. Виписуємо ознаки, за якими гриби схожі з рослинами, за якими схожі з тваринами.
      3. Складаємо кластер "Способи живлення грибів"
       Презентація на допомогу - про загальну характеристику грибів (натискаєте на слова "презентація на допомогу")
      Загальна характеристика грибів   -  тут знайдете теоретичний матеріал про гриби.




15 квітня 2020

    1. Вчимо будову грибів (параграф 48). Записуємо в зошит що таке міцелій, гіфи, плодове тіло, гіменофор. 
    2. Виконуємо лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів". В зошитах замальовуємо шапинковий гриб печерицю і позначаємо міцелій, гіфи, ніжку, шапинку, покривало, гіменофор і плодове тіло. В підручнику на допомогу малюнок 209. 


22 квітня 2020

Повторюємо загальну характеристику грибів. Перше запитання: Що спільного у грибів та рослин? Відповідь коротка....
      Наступні запитання після відповіді на перше у приватному повідомленні.
      Для повторення перегляньте відео за посиланням 
      https://www.youtube.com/watch?v=YnyVX2mrOFc
     і ще одне        https://www.youtube.com/watch?v=nE5htwVpk4c

           28 квітня 2020

    Опрацьовуємо параграф 49. В зошити випишіть не більше 4 ознак мікоризних, паразитичних, сапротрофних грибів. 
           

 29 квітня 2020

     Опрацювати параграфи 50, 51. 
      Навести приклади первинного та вторинного отруєння.
      Записати групи отруйних грибів за ступенем небезпечності і навести приклади.
      Записати категорії їстивних грибів та навести приклади.


 05 травня 2020

       Виконати практичну роботу. 

06 травня 2020

    Вивчаємо дріжджі, цвілеві гриби та гриби-паразити рослин (параграфи 52, 53). Перегляньте відео за посиланнями
    В зошитах запишіть, які гриби відносять до цвілевих, які до паразитичних.


12 травня 2020


Сьогодні вивчаємо останню тему Лишайники. Вивчаємо параграф 54. В зошиті запишіть: Як поділяються лишайники за формою?  Які шари розрізняють на поперечному зрізі? Які звязки між грибом та водоростю у лишайнику? Як розмножуються лишайники? Яке значення лишайників у природі? Де людина використовує лишайники? На завтра готуйтеся до тестів темі Гриби



ГЕОГРАФІЯ    6

Код для реєстрації  в    classroom  3a466mv

Завдання для учнів
1. Опрацювати параграфи 39-44.
2. Вчитися шукати на карті всі обєкти, які згадані у тексті підручника.
3. Скласти кросворд про будову та життя річки, схему "Типи озер за походженням".
4. Пройти естафету. Перше запитання "Як поділяються острови за походженням? Наведіть приклади". Відповіді надсилайте у вайбер.
5. Опрацьовуєте параграфи 45, 46. 
Складаєте кластери  про класифікацію боліт, види штучних водойм, типи льодовиків.

08 квітня 2020

1. Вивчити параграф 47. В зошит записати визначення підземні води, водопроникні, водотривкі та водоносні шари.
2. Скласти кластер "Класифікація підземних вод".
3. Прочитати параграф 48.

10 квітня 2020

Сьогодні естафета з 12 запитань на знання карти.
Питання 1. Як називається ріка на фото

15 квітня 2020

Готуємося до контрольної роботи 22 квітня. Повторюємо параграфи 38-48.

22 квітня 2020

Контрольна робота №2 

24 квітня 2020

Параграф 49. Записати в зошит відповіді на запитання. 1. Що таке біосфера? 2. Хто є основоположником вчення про біосферу?  3. Які межі має біосфера?   4. Що входить до складу біосфери?  5. Які процеси включає біологічний кругообіг? 6. З чого починається кругообіг?   7. Що таке рослинність і тваринність?  8. Що впливає на умови існування організмів? 9. Де на Землі найбагатший, а де найбідніший органічний світ? Чому?  Відповіді чіткі, короткі, одним реченням (окрім 9). Фото роботи надсилайте у приват.

29 квітня 2020

Параграф 50. Прочитати та скласти план до параграфа. Фото роботи надіслати.

06 травня 2020

Вивчаємо параграфи 51, 52. Наступний урок - опитування. Знати: що таке природний комплекс, географічна оболонка, її  межі і закономірності; що таке природна зона і які є природні зони, їх характерні ознаки (де сформувалися, який клімат і грунти, які рослини і тварини населяють).
Виконати в зошит практичну роботу "Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості" (в підручнику стор. 213)

08 травня 2020

Читаємо параграфи 532,54. В зошити записуємо: які є людські раси і їх ознаки (коротко ДУЖЕ). Готуємося до практичної роботи 9. На сторінці 223 є практична. Вам треба знати найбільші країни на кожному континенті та їх столиці і вміти шукати їх на карті. На наступний урок будемо працювати з картою.


Немає коментарів:

Дописати коментар